Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα Τρολλογραφικά (18-2-20)



Της Τρομο-γραφικής Οργάνωσης ΡΟΖΑ-ΕΚΜ 

*Για να προστατευθεί η Ξάνθη από τους Τούρκους,αγοράστηκε από τον Ιβάν Σαββίδη. Το παραπάνω το ισχυρίστηκε μέλος της ΕΕΑ. Με τούτη τη λογική,ο ΠΑΣ Γιάννενα απειλείται από Αλβανούς επενδυτές,η Κέρκυρα από Ιταλούς,κι ο ΟΦΗ από τις δυνάμεις του Χαφτάρ.

*Κακά τα ψέματα, ο κορονοϊός κάποτε θα αντιμετωπιστεί και θα θεραπευτεί, από τους Κορωνακοϊούς πότε θα απαλλαχθούμε ;

* Πιέζει λέει η κυβέρνηση τον Ζαγοράκη να παραιτηθεί από την θέση του σαν ευρωβουλευτής, αλλά ξεχνάν ότι τον είχαν δανεικό, και στην μεταγραφική του Ιανουαρίου επέστρεψε στο ΜΠΑΟΚ 

*Μέχρι τώρα λέγανε ότι στη Glasnost τα παίρνουμε από Ερντογάν και Σορος.
Τώρα,με συντάκτες που 'ναι Ξάνθη και ΠΑΟΚ,θα λένε ότι τα παίρνουμε κι από τον Σαββίδη

*14 Φεβρουαρίου: ημέρα έρωτα της κάθε ελληνίδας με τον πρωθυπουργό μας, γιατί είναι και ωραίος γκόμενος

 *Διθυραμβικά σχόλια σε site γνωστού δημοσιογράφου για την " απόβαση αμερικανικών μεραρχιών στην Αλεξανδρούπολη για την άσκηση Defender Europe 20" . Hold your horses Νικόλα, δεν ήρθε και ο 6ος στόλος... Βέβαια αν κρίνουμε από την συνεχόμενη αρθογραφία του site σχετικά με πιθανές αγορές όπλων από τους "Συμμάχους", αρκετοί ποθούν τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα....

*Ως "κωμικό γεγονός" χαρακτήρισε η υπουργός εργασίας τη λιποθυμία μαθήτριας. Το μόνο κωμικό σε αυτή τη χώρα,είναι η ίδια η ύπαρξη αυτών των ατόμων στην κυβέρνηση.

*Αναρωτιώμαστε καμιά φορά, γιατί κάποιοι άνθρωποι όπως ο Σαββόπουλος, Μίκης, Λαφαζάνης κλπ μας ταλαιπώρησαν τόσα χρόνια στην Αριστερά, αφού ο φυσιολογικός τους χώρος ήταν αυτός που κατάντησαν, δηλαδή εθνικισμός. Δε μπορούσαν να πάνε εξ αρχής εκεί και να μας αφήσουν ήσυχους;
*Κατέθεσε στη Βουλή ο Γιάνης Βαρουφάκης τις ηχογραφήσεις από τα Eurogroup του πρώτου εξαμήνου του 2015. Ο πρόεδρος της βουλής,τις επέστρεψε ως απαράδεκτες,και μάλιστα οργισμένος. Το λες και "μύρισε φρέσκιες μέντες η Βουλή"...

*Σύντροφοι και συντρόφισσες, ούτε ΛΑΕ, ούτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ούτε ΚΚΕ, μόνο ΣΥΡΙΖΑ. Ο σύντροφος και επαναστάτης Αλέξης Τσίπρας το αποφάσισε.Μπορεί η πρώτη φορα Αριστερά να είχε ένα μνημονιάκι, στη δεύτερη φορά Αριστέρα το όραμα χιλιάδων αγωνιστών και αγωνιστριών θα γίνει πραγματικότητα.Ναι σύντροφοι, ο Τσίπρας θα ελέγξει τους αρμούς της εξουσίας.

**AOC ζουμε για να σε ακουμε, #feel_the_burn


Σχόλια